همزمان با 25 مرداد برگزار می‌شود؛

هفته ۲۹ لیگ برتر با گرامیداشت بازنشستگان

سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه‌های بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر را اعلام کرد که طبق آن، هفته بیست‌ونهم (ماقبل پایانی مسابقات) با عنوان «گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان» برگزار خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان لیگ فوتبال ایران در چارچوب اقدامات فرهنگی و اجتماعی خود، هر هفته از مسابقات را با عنوان گرامیداشت مناسبت‌ها و رویدادهای مهم ملی، مذهبی و اجتماعی برگزار می‌کند و متناسب با آن، در حاشیه مسابقات برنامه‌هایی را اجرا می‌کند.

در این چارچوب، مسابقات هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال که شنبه ۲۵ مردادماه (مصادف با ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان) برگزار می‌شود؛ با عنوان گرامیداشت این روز نامگذاری شده است.

گفتنی است، بر اساس تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی روز ۲۵ ذی‌الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» نامگذاری شده است. در این راستا و به منظور بزرگداشت مقام و منزلت بازنشستگان، ارج نهادن به تلاش‌های ارزشمند این قشر گرانقدر و افزایش انگیزه و ترغیب آنان برای حضور موثر در جامعه از سال ۱۳۸۵ ستاد مرکزی بزرگداشت «روزخانواده و تکریم بازنشستگان» با تشکیل ستادهای استانی در قالب دستورالعمل اجرایی سالانه برنامه‌هایی را برگزار می‌کند.