عصر امروز با اهدای لوحی به رییس سازمان برنامه و بودجه انجام شد:

تقدیر بازنشستگان کشوری از اقدام دولت در اجرای طرح همسان‌سازی

بازنشستگان کشوری مازندران روز پنجشنبه با هدای لوح تقدیر به دکتر محمدباقر نوبخت از تلاش‌ها و زحمات سازمان برنامه و بودجه و مجموعه دولت برای اجرای طرح همسان‌سازی حقوق قدردانی کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، رییس مجمع بازنشستگان مازندران که همزمان به‌عنوان منتخب استان در مجمع عالی کانون‌های بازنشستگی ایران حضور دارد، لوح تقدیر بازنشستگان کشوری را در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران در ساری به نوبخت اهداء کرد.
سیدمحمد سیدی هنگام اهدای لوح گفت: این لوح تقدیر به نمایندگی از ۱۵۰ هزار بازنشسته استان مازندران و یک میلیون و ۳۷۰ هزار بازنشسته کشوری به معاون رییس‌جمهوری تقدیم می‌شود.
متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مبتنی بر بند ب ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه کشور است که از ماه مرداد جاری در حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و از مهرماه فاز دوم آن در حقوق بازنشستگان کشوری (که یک بار در فروردین ماه انجام شده بود)، اعمال می‌شود.
نوبخت عصر روز گذشته برای بازدید از چند طرح عمرانی و زیرساختی به استان مازندران سفر کرد. وی در این سفر ۲ روزه از ۱۰ پروژه عمرانی و زیرساختی استان بازدید و ۲ طرح زیست محیطی را هم افتتاح می کند.