به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد؛

کوهپیمایی بازنشستگان در ارتفاعات دوشاخ کرمانشاه

به همت مدیریت صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه برنامه کوپیمایی با حضور بازنشستگان کشوری این استان در ارتفاعات ۲۱۰۰ متری دوشاخ برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از مدیریت صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه، برنامه کوهپیمایی بازنشستگان کشوری در ارتفاعات دوشاخ یا دوکل در شمال شهر کرمانشاه روز یکشنبه ۲۶ مردادماه ۹۹ با حضور جمعی از بازنشستگان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


بازنشستگان حاضر در این برنامه، از پارک کوهستان تا مسیر صعود به قله دوشاخ را کوهپیمایی کردند.

جلیل رحیمی صدر مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشسته، گفت: باتوجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، مقدور نبود برنامه و همایش مناسبی درمحیط بسته اجرا شود و از جایگاه و خدمات عزیزان بازنشسته قدردانی شود.


رحیمی ادامه داد: به همین دلیل برای ایجاد نشاط و انبساط خاطر بازنشستگان تحت پوشش، برنامه کوهنوردی اجرا شد. جا دارد از روسای کانون های بازنشستگی که هموار پشتیبان صندوق بوده و هستند نیز قدردانی کنم.

در جریان این برنامه کوهپیمایی ضمن تقدیر از یکی از بازنشستگان آزاده سرافراز و همچنین یکی از بانوان بازنشسته که مردادماه جاری موفق به صعود به قله دماوند شده بود، به قید قرعه به ۱۲ نفر از کوهنوردان نیز جوایزی اهداء شد.