استاندار گلستان تاکید کرد:

نقش محوری بازنشستگان در جامعه

استاندار گلستان با تاکید بر نقش بازنشستگان در جامعه اظهار داشت: بازنشستگان به عنوان صاحبان تجربه و گنجینه علم در جامعه حضور دارند و آنان در دوران خود بهترین نقش را برای جامعه ایفا کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس، عصر روز یکشنبه (۲۶ مردادماه ۹۹) در آئین بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان کشوری استان گلستان که با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان، معاون توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان و روسای کانون های بازنشستگی کشوری در خانه امید گرگان برگزار شد، گفت: همه ما روزی بازنشسسته می شویم و تا آن طرف میز را تجربه نکنیم نمی توانیم شرایط این عزیزان را درک کنیم.


حق شناس با اشاره به شرایط سخت معیشتی بازنشستگان تصریح کرد: در این شرایط معیشتی جامعه، بازنشستگان در وضعیت سخت تری قرار دارند که امیدواریم بزودی با اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان، گشایشی بوجود آید و قسمتی از دغدغه پیشکسوتان ما مرتفع شود.

وی همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی خواست: اگر امکاناتی برای فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی و همچنین ورزشی بازنشستگان در اختیار دارند، این امکانات را در اختیار این عزیزان قرار دهند.

در پایان این نشست، از بازنشستگان برتر استانی تقدیر و هدایایی به آنان اهدا شد.