علاقمندی پتروشیمی جم به حضور در بازار CIS

شرکت پتروشیمی جم در کنفرانس بین‌المللی تجارت، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه با هدف ارتقاء فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه بازار، همکاری‌های متقابل با کشورهای CIS و بررسی راه‌حل‌های جدید جهت صادرات محصولات مشارکت کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از پتروشیمی جم، این کنفرانس بین‌المللی از سلسله همایش‌ها و نشست‌های ایران و کشورهای مشترک‌المنافع با محوریت بررسی قوانین و مقررات در حوزه تجارت، سرمایه‌گذاری متقابل، آگاهی ازفرصت‌های اقتصادی و سیاستگذاری‌های صادراتی در شرایط تحریم بود که در سالن مروارید نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

محمدرضا سعیدی، مدیرعامل پتروشیمی جم، در این کنفرانس به معرفی شرکت پتروشیمی جم و شرکت‌های زیرمجموعه پرداخت و با تاکید بر فرصت‌های تجاری و سیاست‌های توسعه بازارهای صنعت پتروشیمی میان ایران و روسیه به یادگیری دانش بازار و توجه به بحث زیرساخت‌ها و ضرورت گسترش تبادلات طرفین اشاره کرد.

وی گفت: اهمیت و توجه به تولید محصولات باکیفیت و شناسایی کانال‌های ارتباطی با کشورهای همجوار، از اهداف و استراتژی‌های مجموعه پتروشیمی جم است و این شرکت با علاقمندی حضور جدی خود را در بازارcis و آمادگی رقابت با بهترین‌های جهان را اعلام می‌دارد.

مدیرعامل پتروشیمی جم با تاکید بر ضرورت استفاده و بهره‌مندی از فرصت‌ها و فراهم شدن گسترش هرچه بیشتر ارتباطات فرهنگی با کشور روسیه، صاحبان صنایع را به همفکری و تبادل اطلاعات و برگزاری جلسات مفید و ارزنده با هدف توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی و همکاری های متقابل دعوت کرد.

سعیدی همچنین ضرورت توجه دولت‌های ایران وروسیه را در راستای توسعه و گسترش هرچه بیشتر بخش حمل‌ونقل و رفع موانع و مشکلات این بخش را یادآور شد.