مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان:

تکریم از بازنشستگان وظیفه همه دستگاه های اجرایی است

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان تکریم از بازنشستگان و توجه به مطالبات آن ها را وظیفه همه دستگاه های اجرایی دانست.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از مدیریت استان سمنان، صادق نیکدل در جریان نشست با کانون های بازنشستگی شهرستان سمنان با بیان اینکه خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان وظیفه ذاتی صندوق است، گفت: از جمله برنامه‌هایی که به صورت مستمر در دستور کار قرار دادیم، بازدید از کانون های بازنشستگی در شهرستانها و مناطق دور و نزدیک و دیدار مستقیم با بازنشستگان استان سمنان به‌ویژه بازنشستگان بیمار، بیماران صعب‌العلاج و پیگیری درخواست آنها بوده است.


نیکدل تکریم از بازنشستگان را برای تمامی دستگاه های اجرایی لازم دانست و گفت: حمایت از بازنشستگان و توجه به این عزیزان را وظیفه خود می دانیم. بازنشستگان صاحبان اصلی صندوق بازنشستگی کشوری هستند و حضور ما وابسته به وجود آن ها است.

وی در دیدار با روسای کانون بازنشستگان استان سمنان اجرایی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین همطراز از مهرماه سال جاری را یکی از مطالبات جدی بازنشستگان عنوان کرد و افزود: دولت عزم جدی در این زمینه دارد.

نیکدل با ارائه گزارشی از عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان یادآور شد: ارائه تسهیلات ضروری و افزایش آن از ۷ به ۱۰ میلیون تومان، ارائه تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان، اجرای طرح یاری در دو مرحله، اعطای تسهیلات خرید سهام ETF دولت و مدیریت ثروت، افزایش سطح تعهدات بیمه تکمیلی درمان، ساماندهی املاک و مستغلات صندوق، تخفیف های ویژه برای شرکت بیمه ملت و در نظر گرفتن تخفیف های مناسب برای خرید محصولات شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری مثل پگاه، کفش ملی و غیره از جمله خدمات با ارزش صندوق بازنشستگی جهت رفاه بازنشستگان تحت پوشش بوده است.

در ادامه روسای کانون بازنشستگی استان سمنان با قدردانی از عملکرد صندوق بازنشستگی در دوره مدیریت فعلی بر اجرای همسان سازی حقوق ها از ابتدای مهرماه، توجه به بیمه تکمیلی درمان و سایر مطالبات بازنشستگان به بحث و گفتگو پرداختند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان همچنین از ساختمان در حال احداث این صندوق بازدید کرد و گفت: عزم جدی ما برای بهره برداری و افتتاح این پروژه است و امیدواریم تا پایان سال جاری این مهم عملیاتی شود.

نیکدل تاکید کرد: تلاش برای ارتقای منزلت بازنشستگان کشوری، تکریم این عزیزان و خدمات رسانی هرچه بهتر در فضایی مناسب به عنوان سرمایه ای ماندگار است و از اهداف اصلی ما برای ساخت و تکمیل این مجموعه است.

وی سپس در برنامه زنده رادیویی «مردم و مسئولان» به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان حضور یافت. در این برنامه که به صورت زنده از صدای مرکز سمنان پخش شد، نیکدل ضمن تبریک و تهنیت این روز با ارائه گزارشی از خدمات رفاهی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان و موظفین و مخاطبان برنامه به سوالات و مشکلات تعدای از بازنشستگان پاسخ داد.