راه‌اندازی سامانه ویدئوکنفرانس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

سامانه ویدئو کنفرانس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران راه‌اندازی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران دراین‌باره گفت: راه‌اندازی این سامانه، علاوه بر اینکه سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری شرکت‌ها و شعب تابعه می‌شود، حفظ سلامتی همکاران در شرایط اپیدمی و شیوع ویروس کرونا را به همراه دارد و همچنین می‌تواند ارتباط تصویری و مستقیم مدیران شرکت مرکزی با شرکت‌ها و شعب تابعه را در هر لحظه فراهم سازد.

محمدرضا اسدی افزود: راه‌اندازی این سامانه برآیند زحمات همکاران ما در واحد فناوری اطلاعات شرکت مرکزی است که توانسته‌اند بسترهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم را با کمترین هزینه برای شرکت فراهم آورند.

وی نظام‌مند کردن فرایندهای اصلی و عملیاتی شرکت در بستر وب با رعایت استانداردهای مربوطه را یکی از مهمترین ماموریت‌های معاونت‌های برنامه‌ریزی و عملیات انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران دانست و اظهار داشت: پیاده‌سازی سامانه جدید عملیات به‌عنوان یک تکلیف محول شده توسط مجمع عمومی و مدیران محترم صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا، می‌تواند گام‌های موثری را در تحقق و افزایش درآمدهای شرکت داشته باشد.

مدیران عامل شرکت‌های تهران، غرب، بازرگان، سهلان، جلفا، آستارا، آتیه قشم (بندرلنگه) و مدیر مجتمع خراسان از طریق این سامانه به صورت تصویری در این مراسم حضور داشتند. همچنین، سومین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری شرکت مرکزی برای بررسی طرح‌های سرمایه‌ای شرکت‌های تابعه از طریق این سامانه برگزار شد.

بنابراین گزارش، در ماه‌های گذشته  و حسب نیاز و درخواست واحدها و شرکت‌های متقاضی سامانه‌های دیگری همچون سامانه منابع انسانی، سامانه مدیریت پروژه‌ها، سامانه پارکینگ شرکت بازرگان، سامانه اطلاعات تجهیزات و ماشین‌آلات و سامانه پرونده‌های حقوقی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.