در جلسه شورای راهبردی صنایع شیر ایران اعلام شد:

توسعه بازارهای صادراتی؛ هدف استراتژیک پگاه

توسعه بازارهای صادراتی، هدف استراتژیک شرکت صنایع شیر ایران، در سال جاری اعلام شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در جلسه شورای راهبردی شرکت صنایع شیر ایران مسایل پیش روی توسعه صادرات، طرح و بررسی شد.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در این جلسه، بر قانع نبودن شرایط موجود و تحقق اهداف کلان ترسیم شده، در جهت اعتلای شرکت تاکید کرد.



عبدالله قدوسی، افزایش بهینه ارزش سبد محصولات، کاهش ضایعات و سودآوری را نقشه راه شرکتهای تابعه ترسیم و خواستار تحقق این اهداف شد.

ولی ملکی، رییس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران، نیز با اشاره به پتانسیل بازارهای صادراتی بویژه آسیای میانه تصریح کرد: توسعه صادرات مستلزم صرف هزینه، وقت و انرژی است و در توسعه صادرات نباید منتظر سفارش موردی بود.

گفتنی است در این جلسه، مدیران عامل شرکت‌های تابعه نیز به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند.
تقدیر مدیرعامل پگاه از بازنشستگان

از سوی دیگر، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، روز گذشته با نمایندگان بازنشستگان شرکت‌های تابعه، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمانه که در محل شرکت صنایع ایران برگزار شد، مسایل و چالشهای پیش روی بازنشستگان طرح و بررسی شد.



مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با اشاره به قدمت ۶۶ ساله شرکت، تاکید کرد: حیات و بقای این شرکت بعنوان بزرگترین شرکت لبنی، مرهون تلاش همکارانی است که امروز به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند.

عبدالله قدوسی، همچنین خواستار تشکیل کارگروه‌ با هدف بهره‌برداری از تخصص بازنشستگان در جهت پیشبرد امور و اعتلای شرکت شد.

محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع شرکت صنایع شیر ایران، نیز از بازنشستگان بعنوان سرمایه‌های انسانی شرکت یاد کرد و خواستار توسعه تعاملات و تبادل تجربیات شد.

پیش از این نشست و با حضور مشاور مدیرعامل در امور بازنشستگان صنایع شیر ایران، مسایل بازنشستگان به تفصیل بررسی شد.

گفتنی است، در این دیدار از نمایندگان بازنشستگان شرکتهای تابعه نیز تقدیر شد.