مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران اعلام کرد:

رشد ۸ درصدی ظرفیت بکارگیری خطوط تولید پگاه

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از رشد ۸ درصدی ظرفیت بکارگیری خطوط تولید در این شرکت خبر داد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران، در مراسم تقدیر از مدیران شعب برتر فروش این شرکت از رشد ۸ درصدی ظرفیت بکارگیری خطوط تولید در شرکت صنایع شیر ایران خبر داد و با اشاره به اهمیت توسعه فروش داخلی، گفت: ۷۵ درصد از سهم تولید، در بازارهای داخلی کشور به فروش می‌رسد که توسعه فروش، اشتغال آفرینی و افزایش بکارگیری دستگاه‌ها را در پی دارد.

او افزود: با روند توسعه فروش داخلی، تحقق رشد ۲۲ درصدی فروش وزنی و ۱۵ درصدی افزایش بکارگیری ظرفیت دستگاه‌ها، در ۶ ماهه دوم سال جاری، در دستور کار قرار دارد.

داود خسروی مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه نیز با اشاره به پیگیری اهداف سه گانه توسعه فروش مقداری، ریالی و سود گفت: ۱۰ شعبه فروش، ۹۵ درصد رشد وزنی و ریالی و ۸۰ درصد بودجه سود را محقق کرده‌اند که آمار قابل توجهی است.

در این نشست، لجستیک، ارزش سبد محصولات، نحوه تکمیل سبد، چگونگی برگزاری برنامه‌های بازارگردی نیز بررسی شد و در نهایت، شعب فروش گلپایگان، گلستان، همدان، بجنورد و کرمانشاه، به عنوان رتبه اول تا پنجم فروش پگاه معرفی شدند.