نوبخت از آغاز پرداخت پاداش بازنشستگان خبر داد

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: قول دادیم قبل از فرارسیدن مهر پرداخت پاداش بازنشستگان را آغاز کنیم که این امر از ابتدای این هفته با پرداخت ۵هزار و ۷۰۰میلیارد تومان آغاز شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدباقر نوبخت شب گذشته در ارتباط زنده صفحه شخصی خود در اینستاگرام در تشریح اقدامات سازمان برنامه و بودجه کشور برای کادر درمان و فرهنگیان اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور طبق قانون ۳۴ و ۳۵ برنامه و بودجه موظف است، عملکرد دستگاه‌هایی که از دولت بودجه دریافت می‌کنند را بررسی کند و همین کار را در تمامی نهاد‌ها ازجمله بهداشت و درمان انجام داد.

وی بیان کرد: ابتدا شکایات فرهنگیان درباره طرح رتبه‌بندی معلمان را شنیدم. در جلسات مختلفی این موضوع را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که شکایات آنها درست است و خوشبختانه مشکلات آنها برطرف شده است.

این مقام مسئول گفت: پس از فرهنگیان، بازنشستگان را دعوت به حل مشکلات کردیم و با نمایندگان آنها به بررسی قوانین متناسب‌سازی حقوق‌ها پرداختیم. قول دادیم قبل از فرارسیدن مهر، پرداخت پاداش بازنشستگان را آغاز کنیم که خوشبختانه این امر از ابتدای این هفته با پرداخت ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است.