مدیرعامل بیمه ملت:

تمرکز بیمه ملت سودآوری به جای افزایش سهم بازار است

مدیرعامل بیمه ملت در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت با اشاره به رویکرد جدید این شرکت گفت: با توجه به سیاست‌های تعیین‌شده، برنامه‌ها و اهداف بیمه ملت از ابتدای سال به منظور سودآوری و ارتقای شرکت و تمرکز بر سودآوری به جای افزایش سهم بازار با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از بیمه ملت، اسماعیل دلفراز، در این نشست عملکرد سه‌ماهه نخست سال جاری را تشریح کرد و گفت: با توجه به اهمیت مدیریت ریسک، به دنبال جذب هر پورتفویی نیستیم و تمرکز بر سود به جای توجه و تمرکز بر افزایش سهم بازار از برنامه‌های بیمه ملت در حوزه بیمه‌گری است.


وی با بیان اینکه بیمه ملت توانست با وجود افزایش دوبرابری در پورتفوی ۹۸، شاخص توانگری مالی را در صنعت بیمه حفظ کند، اظهار داشت: بیمه ملت توانسته رتبه سطح یک توانگری مالی در بین شرکت‌های بیمه را در هشت سال متوالی از آنِ خود کند.

دلفراز همچنین بیان کرد: همه تلاش‌ها و برنامه‌های ارائه شده ما برای دست‌یابی بیمه ملت به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه است.

مدیرعامل بیمه ملت، به جایگاه و نقش نمایندگان فعال فروش و عملکرد آنان اشاره کرد و گفت: در بیمه ملت بیش از ۱۰۰۰ نماینده فعال فروش داریم که ۴۵ درصد آنان حدود ۸۰ درصد پورتفوی شبکه را جذب می‌کنند که این عدد نمایانگر عملکرد بسیار خوب شبکه فروش است.