در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی ارائه شد:

اولین گزارش عملکرد کمیته صندوق‌های بازنشستگی مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از ارائه گزارش عملکرد ۹ کمیته زیرمجموعه این کمیسیون از زمان شکل‌گیری آنها تاکنون در نشست امروز آن خبر داد.

به گزارش خانه ملت، علی بابایی کارنامی درباره دستورکار نشست امروز (یکشنبه ۲۳شهریورماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست کمیته‌های زیرمجموعه این کمیسیون اعم از آسیب‌های اجتماعی، صندوق‌های بازنشستگی، اداری و استخدامی، ایثارگران، زنان و خانواده، رفاه اجتماعی، تعاون، سازمان‌های مردم نهاد (انجمن‌ها و خیریه‌ها) و  اشتغال، کارآفرینی و روابط کار به ارائه گزارش از عملکرد خود پرداختند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس مشورتی که در این نشست صورت گرفت اولویت‌های دستورکار این کمیته‌ها مشخص شد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در نهایت قرار بر این شد هفته آینده ۶ اولویت اولی که کمیسیون اجتماعی برای یک سال اول فعالیت خود در این دوره از مجلس تعیین کرده است، مورد بررسی قرار بگیرد و برای بررسی کارشناسانه‌تر این موضوعات بین کمیته‌ها تقسیم کار شود.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست اعضا و روسای کمیته‌های زیرمجموعه این کمیسیون حضور داشتند.