در بازدید مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری مطرح شد:

رکوردزنی پتروشیمی جم در تولید محصولات در سال۹۹/ حرکت نویدبخش در جهت افزایش توانمندی صندوق در پرداخت به بازنشستگان

معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استان بوشهر از مجتمع پتروشیمی جم و فاز ۲ این شرکت واقع در عسلویه بازدید کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت پتروشیمی جم، حسن تاجیک، معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری، و امیرعباس حسینی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، از مجتمع پتروشیمی جم واقع در عسلویه بازدید کردند و ضمن آشنایی با عملیات فنی این شرکت طی جلسه‌ای با مدیران این مجموعه در جریان روند پیشرفت پروژه فاز ۲ پتروشیمی جم نیز قرار گرفتند.

تاجیک در این جلسه از پتروشیمی جم به‌عنوان «سرمایهای ارزنده برای بازنشستگان و ثروت ملی برای عموم مردم ایران» یاد کرد و گفت: این شرکت از اهمیت بالایی در مجموعه سرمایهگذاری‌های صندوق بازنشستگی کشوری برخوردار است.

وی به افزایش میزان تولید پتروشیمی جم و ثبت رکورد تولید محصولات در سال جاری و سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: این حرکت پرشتاب مبین برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند مجموعه عظیم جم و نویدبخش افزایش توانمندی صندوق در پرداخت‌های خود به بازنشستگان است.

مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی کشوری نیز، پتروشیمی جم را «نگین صندوق» برشمرد و تشریح کرد: این مجموعه باید در تمامی فرآیندها متمایز باشد و مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق نیز در این مسیر همراه و همیار است.

حسینی با تاکید بر اینکه «شرکت سرمایهگذاری صندوق همواره آماده کمک‌رسانی و تسهیل فرآیند لجستیک و فروش محصولات جم است»، گفت: امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی بیشتر گام‌هایی مثبت در روند سودآوری شرکت پتروشیمی جم برداریم و در افزایش سرمایه بازنشستگان توفیق حداکثری داشته باشیم.