مدیرعامل هلدینگ تراز پی‌ریز تاکید کرد:

پیوند نسل جوان و بازنشسته برای پیشرفت کشور

مدیرعامل هلدینگ تراز پی‌ریز تاکید کرد: با همدلی و اتحاد بی‌شک پیروزی‌های بزرگی برای ملت بزرگ ایران حاصل خواهد شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی‌ریز، علی اکبر خراسانی در مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس به همراه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، پایه‌های نظام اسلامی ایران را مستحکم‌تر کرد. آشنایی با روح بزرگ شهدا و سرمشق قرار دادن رزمندگان عزیز دفاع مقدس که با از جان خودگذشتگی و ایثار باعث تاریخسازی شدند، می‌توان مسیر و الگوی حرکتی حال حاضر و آینده کشور را روشن‌تر کرد.

وی با بیان اینکه «پیوند نسل جوان و بازنشسته می‌تواند تأثیر شگرفی در پیشرفت کشور داشته باشد»، تاکید کرد: امروزه به نظر کارشناسان و متخصصین اقتصادی در جنگ دیگری به‌سر می‌بریم، جنگی با پهنای بزرگ جهانی که لازمه مقابله و پیروزی برآن زیرکی، اتحاد و حس مسؤلیتپذیری هر یک از ماست تا بتوانیم کشور را در گذر از تنگناهای اقتصادی کمک کنیم.

در این مراسم، رحمت الله احمدی، رِئیس هیأت مدیره و مسعود نصر آزادانی، عضو هیأت مدیره هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی‌ریز (تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری)، به ایراد سخنرانی و خاطره‌گویی از هشت سال دفاع مقدس پرداختند. طی این مراسم از پرسنل ایثارگر و جانباز هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی‌ریز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.