تقدیر از فولاد اکسین برای مقابله با کرونا

رئیس بهداشت شرق اهواز از عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان در حوزه بهداشت و سلامت و مقابله با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر آرش یلالی رییس بهداشت شرق اهواز با حضور در شرکت فولاد اکسین خوزستان و در جلسه ای با کمیته مقابله با کرونا از عملکرد این شرکت در حوزه بهداشت، سلامت و مقابله با کرونا تقدیر کرد.

در ابتدای این جلسه مهندس ثابتی مدیر واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست گزارشی از عملکرد این شرکت در مقابله با کرونا ارائه کرد.

ثابتی به برگزاری ۴۸ جلسه کمیته مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: توزیع مداوم ماسک و ژل ضد عفونی ، تشکیل کمیته بازرسان سلامت ، مسئولیت های اجتماعی و اطلاع رسانی موارد بهداشتی از مهم ترین فعالیت های این کمیته است.

دکتر یارعلی زاده نائب رئیس هیئت مدیره فولاد اکسین نیز در این شنست با ابراز رضایت از فعالیت های صورت گرفته در مقابله با کرونا برای ادامه همکاری ها با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اعلام آمادگی کرد.

دکتر یلالی رئیس بهداشت شرق اهواز نیز گفت: همیشه نام شرکت فولاد اکسین خوزستان برای مرکز بهداشت یادآور یک شرکت همراه در زمینه بهداشت و سلامت بوده و به همین منظور و به قصد قدردانی در این زمینه در این شرکت حاضر شدیم.

در پایان این جلسه به شرکت فولاد اکسین خوزستان ، واحد HSE و واحد خدمات این شرکت از سوی مرکز بهداشت شرق اهواز لوح تقدیر اهدا شد.