در سال 1399 محقق شد؛

کسب ۷ تندیس استاندارد ملی و استانی توسط شرکت های پگاه

برای دومین سال متوالی، ازبین ۲۲ شرکت برتر ایران در حوزه استاندارد ملی،۳ شرکت از صنایع شیر ایران موفق به دریافت تندیس استاندارد شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، همزمان با روز جهانی استاندارد و طی مراسمی، تندیس واحد نمونه استاندارد ملی، به مدیران عامل شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه شیراز، اصفهان و تهران اعطا شد.

در این مراسم و از میان ۲۲ شرکت دریافت کننده تندیس استاندارد کشوری، ۳ شرکت تابعه پگاه این نشان را دریافت کردند.

گفتنی است، این نشان بدان جهت به شرکت‌ها اعطا می‌شود که محصول شرکتی عدم انطباقی در مشخصات و کیفیت نداشته باشد. بازدیدها نیز دوره‌ای و نمونه برداری از بازار در شهرهای مختلف توسط سازمان ملی استاندارد انجام می شود و شرکت‌ها هیچ دخالتی در نتایج بدست آمده ندارند‌.

بر پایه این گزارش، در سال‌جاری ۴ شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان، کرمان و گلستان و شیرخشک نوزاد پگاه نیز موفق به دریافت نشان استاندارد نمونه استانی شده بودند.

مدیران کیفیت شرکت های شیر پاستوریزه کرمان، فارس، اصفهان و شیرخشک نوزاد پگاه نیز به عنوان مدیران برتر کیفیت استانی، شناخته شدند.

گفتنی است، شرکت صنایع شیر ایران، در تدوین استاندارهای ملی نیز نقش موثری دارد و ریاست و عضویت ۵ کمیته بین المللی متناظر استاندارد را داراست.