تدوین روش ارائه محصول جدید در پگاه
فلودیاگرام ایده تا تجاری سازی محصولات جدید پگاه در جلسه «کمیته لانچ» شرکت صنایع شیر ایران، مصوب شد.
به گزارش ادارهکل روابط عمومی و امور بینالملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با تصویب این فلودیاگرام، فرآیند ایده تا تجاریسازی محصولات جدید با اعلام زمانبندی فقط از مسیر «کمیته لانچ» ابلاغ و انجام میشود و کلیه کمیتهها و شوراهای دیگر و یا مصوبههای گذشته نیز باید با طی این فرآیند به طراحی، تولید و عرضه محصولات تازه برسند.
در جلسه این هفته کمیته لانچ که به صورت منظم در حال برگزاری است، شش درخواست تغییر وزن یا بستهبندی محصولات از سوی شرکتهای پگاه فارس و آذربایجان غربی بحث و بررسی، چهار طرح تائید و دو طرح نیز رد شد.
همچنین در این کمیته سه درخواست تولید محصولات جدید از سوی شرکتهای پگاه گلستان و تهران با پر کردن فرمهای مربوطه و طی کردن مراحل نخستین به کمیته آورده شد که با مصوبه اعضا به جریان افتاد و مقرر شد تا بررسیهای فنی آن طی فلودیاگرام، آغاز شود.