استاندار اصفهان از خدمات مطلوب صندوق بازنشستگی به ایثارگران تقدیر کرد

استاندار اصفهان در قالب تقدیر نامه ای از مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان اصفهان، عباس رضایی در این تقدیر نامه ضمن تشکر از از خدمات و تلاش ها و همکاری مطلوب صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان برای خانواده های شاهد و ایثارگر، بیان کرد: نهادینه نمون فرهنگ والای ایثار و شهادت و گره گشایی از مشکلات عزیزان ایثارگر و خانواده معظم شان عنایت و موهبت الهی است. قدر آن را باید دانست و خدای متعال را به خاطر این توفیق بزرگ به درگاهش سجده شکر به جای آورد.

در این تقدیر نامه خطاب به مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان آمده است: اقدامات باارزشی که در حوزه فعالیت صندوق بازنشستگی کشوری برای تکریم و خدمات رسانی به خانواده های شاهد و ایثارگران انجام گرفته قابل ملاحظه است، صمیمانه از تلاش های خوب، جامع و موثر آنجناب در راستای ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و تشکر به عمل آورده، موفقیت، بهروزی و توفیق استمرار خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را برای جنابعالی مسالت دارم.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان اصفهان، هفت درصد از جمعیت بازنشستگان کشوری در استان اصفهان تحت پوشش هستند. این استان با ۱۱۰ هزار بازنشسته کشوری پس از تهران و خراسان رضوی سومین استانی است که بیشترین بازنشسته کشوری را دارد.