حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی تاکید کرد:

با اراده بسیجی می توان بر بیماری کووید ۱۹ غلبه کرد

حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تبریک هفته بسیج، تاکید کرد: هرگاه فرهنگ بسیجی در جامعه طنین انداز شد، کشورمان توانست از ناملایمات و شرایط سخت به سلامت عبور کند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در پیام حوزه مقاومت این صندوق به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج آمده است: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.


در ادامه این پیام با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) «بسیج لشکر مخلص خداست» و مقام معظم رهبری یعنی «بسیج یعنی حضور بهترین و بانشاط ترین و باایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی، برای اهداف والا، کشورشان به آنها نیاز دارد» تاکید شده است: هفته بسیج، بزرگداشت ایثارگری ها و جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین توسط بسیجیان جان برکف در طول هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از آن صورت گرفته است. هفته بسیج مستضعفان، مجالیست برای گرامی داشت شجاعت خالصانه و ایمان شکست ناپذیر بسیجیان لشکر ایمان؛ و رخصتی برای پاس داشت اتّحاد و هم دلی مردم ایران.

در این پیام همچنین آمده است: بسیج و فرهنگ بسیجی فرزند زمان است؛ هرگاه فرهنگ بسیجی در جامعه طنین انداز شد، کشورمان توانست از ناملایمات و شرایط سخت به سلامت عبور کند. در شرایط فعلی و برای شکست ویروس منحوس کرونا عزم و اراده بسیجی ملت و همچنین ایثارگری های کارکنان نظام سلامت کشور می تواند با الگو برداری از فرهنگ بسیجی، هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرده و از گذرگاه سخت این بیماری عالم گیر به سلامت عبورمان دهد.

حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری در پایان ضمن تبریک هفته بسیج به مدیران و کارکنان و همچنین جامعه بازنشستگان تحت پوشش این صندوق به کارکنان صندوق بازنشستگی توصیه کرده است: همانطور که برای خدمت رسانی و جلب رضایت بازنشستگان و موظفین عزیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اید، برای حفظ سلامتی خود و خانواده نیز پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و برای ریشه کنی بیماری کووید ۱۹ بیش از پیش تلاش کنید.