قدردانی نماینده کرمانشاه از عملکرد صندوق بازنشستگی در خصوص همسان سازی

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از اقدامات و فعالیت های صندوق بازنشستگی کشوری بویژه در حوزه همسان سازی حقوق بازنشستگان تقدیر کرد.
به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد رشیدی امروز (سه شنبه) در دیدار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن قدردانی از عملکرد این صندوق برای اجرای برنامه ها و فعالیت های اخیر آن، گفت: عملکرد صندوق بویژه در حوزه طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان جای تقدیر دارد.

وی با تشریح راهکارها و برنامه هایی برای متناسب سازی فعالیت شرکت ها و صنایع تولیدی زیرمجموعه این صندوق با برنامه های جهش تولید، از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خواست تا در فرصتی مناسب در جلسه کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شرکت کند.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم تجهیز «خانه های امید» در استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه به خانه های امید بیشتری نیاز دارد و امیدواریم در این زمینه شاهد همکاری صندوق بازنشستگی کشوری باشیم.
در این دیدار دکتر اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد این صندوق در حوزه های مختلف، به تشریح چگونگی طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت.
وی همچنین با اشاره به فعالیت های سامانه شفافیت شرکت های زیرمجموعه این صندوق گفت: در حال حاضر تمام فعالیت شرکت های تولیدی در راستای جهش تولید دارای شاخص بوده و به صورت شفاف در سایت صندوق در دسترس عموم قرار دارد.