با هدف بررسی عملکرد و برنامه های آتی در حوزه اقتصادی انجام شد؛

نشست هیات مدیره صندوق بازنشستگی با مدیران تراز پی ریز

اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز ضمن بررسی عملکرد و دستاوردهای این هلدینگ بر ایجاد ارزش افزوده در سرمایه‌گذاری ها تاکید کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نق از روابط عمومی هلدینگ عمران و ساختمان ترازپی ریز، در این نشست مهندس علی اکبر خراسانی مدیر عامل هلدینگ تراز پی ریز، با تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) و گرامی‌داشت هفته بسیج، به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته برای اصلاح و بهبود ساختار این هلدینگ پرداخت و گفت: اصلاح چارت سازمانی، تدوین وظایف و تکالیف و برنامه های هلدینگ ازجمله اقداماتی است که در راستای اصلاح ساختار انجام شده و به شرکت‌های زیرمجموعه نیز ارسال شده است.

خراسانی اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف هلدینگ، در کنار تعیین و تبیین برنامه‌ها، نقشه راه توسعه هلدینگ نیز ترسیم شده است. باور ما بر این است که هلدینگ ترازپی‌ریز باید در راستای ارزش آفرینی به حرکت خود ادامه دهد.

در ادامه دکتر رحمت الله احمدی رئیس هیئت مدیره تراز گزارشی از عملکرد هلدینگ تراز پی‌ریز در سال جاری پرداخت و با اشاره به دلایل و ضرورت ورود به بازار سرمایه اظهارداشت: بدون شک شکل گیری هلدینگ دارای ارزش افزوده برای صندوق بازنشستگی است و حضور آن در بازار سرمایه بر آن خواهد افزود.

نعمت اله ایزدی رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این نشست باقدردانی از برنامه ها و اقدامات انجام شده، گفت: دقت در اجرای ضوابط و قواعد حاکم بر صندوق و رعایت قوانین و مصوبات صندوق در هلدینگ و توسعه فعالیت های آن یک امر ضروری است.

وی افزود: توجه به استراتژی و فرآیندهای تعیین شده از سوی صندوق برای حرکت به سمت آینده و رسیدن به سودآوری و بهره وری لازم یک نکته کلیدی و اساسی است.

ایزدی گفت: برای عملکرد بهینه، باید مصوبات و دستورالعمل ها در زمینه اقداماتی که در حال انجام یا طراحی است، مدنظر قرار گیرد. از سوی دیگر، عمل به تعهدات بالادستی حائز اهمیت است.

حسن تاجیک معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری نیز با اشاره به عملکرد شرکت تراز پی‌ریز تصریح کرد: یکی از اهداف تأسیس صندوق تأمین منابع مالی از محل سرمایه‌گذاری‌ها است.

وی گفت: اصلاح ساختار مدیریتی و تصمیم‌گیری در جهت بهبود عملکرد شرکت ها لازم است و تمام تلاش ها که به درستی در این هلدینگ انجام شده نیز برای این بوده که وضعیت موجود را تعیین تکلیف و ساماندهی کرده و یک رویکرد توسعه محور در این بخش عملیاتی شود.

تاجیک بابیان اینکه “در حوزه دارایی‌ها نیز چه املاکی که متعلق به هلدینگ بوده و چه املاکی که متعلق به صندوق بوده تصمیم بر ایجاد ارزش است” گفت: در خصوص دارایی‌ها مقرر شده تا درقالب اصلاح و ساماندهی املاک در ابعاد مختلف از جمله گرفتن مجوز و حل و فصل معارض ها اقدام شود.

وی تاکید کرد: انتظار این است که هلدینگ، رویکرد اصلی، برنامه توسعه‌ای، راهبرد و مدل اجرایی برنامه استراتژیک خود را شفاف و دقیق تبیین و ارائه کند.

تاجیک افزود: آغاز هرگونه سرمایه‌گذاری جدید در این هلدینگ، مستلزم مطالعه و ارائه برنامه دقیق و جامع است.