با حضور نماینده مردم رشت عملیاتی شد؛

آغاز تولید کره لاکتیکی در پگاه گیلان/ راه اندازی خطوط جدید تولید حرکتی هدفمند برای سلامت و اشتغال مردم است

خط تولید کره لاکتیکی ۱۰۰ گرمی برای نخستین بار توسط پگاه گیلان در رشت با حضور نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، آغاز بکار کرد.
به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و اموربین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، موسی اسماعیل‌زاده مدیرعامل پگاه گیلان در جریان افتتاح خط تولید کره لاکتیکی ۱۰۰ گرمی گفت: تولید این محصول را با حضور مهندس کوچکی نژاد نماینده محترم  مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار در استان گیلان آغاز کردیم.
اسماعیل‌زاده با اشاره به اهمیت توسعه بازار داخلی و تولید محصولات سالم تصریح کرد: این خط با ظرفیت روزانه یک‌تن برای ارائه به بازار مصرف ایجادشده است.
مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان رشت و عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی در این بازدید، ضمن دریافت گزارش عملکرد پگاه گیلان به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت لبنی استان، خواستار مساعدت بیشتر صندوق بازنشستگی کشوری، جهت افزایش سرمایه‌گذاری، برای تولید محصول بیشتر و دریافت شیرخام باکیفیت، برای این شرکت شد.
در این بازدید، مهندس کوچکی نژاد، ضمن تائید اقدامات مدیران و کارکنان پرتلاش پگاه گیلان، بر تداوم تولید انواع محصولات لبنی استاندارد و ذائقه پسند مردم چه در داخل و چه در بازارهای بین‌المللی تأکید کرد.
وی همچنین گفت: هرچقدر برای تولید محصولات سلامت‌محور تلاش کنیم، نتایج مثبت آن را بر زندگی مردم خواهیم دید، لذا احداث خطوط جدید تولید در پگاه گیلان، هم برای سلامت و هم در جهت اشتغال‌زایی، حرکتی هدفمند و بسیار مناسب  است.