در بازدید مدیران ارشد صندوق از مدیریت استان فارس مطرح شد:

لزوم تکریم بازنشستگان و ارائه خدمات با کیفیت در استان‌ها

رئیس و نایب رئیس هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از مدیریت این صندوق در استان فارس، بر ضرورت دفاع از حقوق بازنشستگان، تکریم ذینفعان صندوق و ارائه خدمات با کیفیت تاکید کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از مدیریت استان فارس، نعمت الله ایزدی رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی در این بازدید که روز چهارشنبه ۲۴ دیماه با هدف بررسی وضعیت ساختمان فعلی مدیریت استان فارس و گزینه های جایگزین آن انجام شد، گفت: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری جایگاه ویژه ای برای مدیران و جامعه ما دارند و باتوجه به شرایطی که دارند تسریع در خدمت رسانی به این عزیزان باید سرلوحه مدیریت های استانی قرار گیرد.

محمد مهدی انتشاری، نایب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری نیز با قدردانی از مدیریت و کارکنان صندوق بازنشستگی فارس، بر تداوم کیفیت خدمت رسانی به بازنشستگان استان تاکید کرد.

در این نشست، فتح الله شعبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی نیز بااشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اصلاح چارت سازمانی مدیریت‌های استانی و تحلیل و بررسی خدماتی که در مدیریت‌های استانی انجام می‌شود، گفت: منابع انسانی صندوق بازنشستگی کشوری از مهمترین داشته‌های صندوق هستند که باید تقویت شوند؛ از سوی دیگر، رعایت حقوق و تکریم بازنشستگان نیز باید در اولویت خدمات‌دهی قرار گیرد.

صمد زارعی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری فارس نیز در ادامه از دغدغه مدیران ارشد صندوق برای نظارت بر عملکرد و بررسی مشکلات استان‌ها خصوصا استان فارس قدردانی کرد و گفت:  یکی از نیازهای استان برای ارائه خدمت با کیفیت و مناسب به بازنشستگان، محل و ساختمان خدمت رسانی است که خوشبختانه این دغدغه مورد توجه مدیران ارشد صندوق نیز قرار دارد.

زارعی سپس گزارش کاملی از خدمات حضوری و الکترونیکی به بازنشستگان استان فارس ارائه و بیان کرد: در حال حاضر صدور حکم و برقراری حقوق بازنشستگی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی در خصوص نقاط قوت و ضعف فرایند جدید صدور گواهی کسر از حقوق بازنشستگان نیز گفت: یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، ثبت اطلاعات اشتباه توسط بازنشستگان در سامانه مذکور است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تدبیر صندوق بازنشستگی این فرآیند به گونه‌ای ادامه یابد که حتی در صورت ثبت اشتباه اطلاعات توسط بازنشستگان، اطلاعات اصلاح شده و نیازی به مکاتبه با ستاد نباشد.

زهرا زاده غلام مدیرکل هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری و علی اکبر خراسانی مدیرعامل هلدینگ ساختمان تراز پی ریز نیز در این بازدید حضور داشتند.