حسن تاجیک
مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا عنوان کرد:

“ورود به بورس” اولویت نخست آتیه صبا در ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا با اشاره به اولویت‌های این شرکت در سال جدید گفت: اولویت اول ما عرضه سهام آتیه صبا در بورس است که مراحل نهایی خود را طی می‌کند و امیدوارم این مهم بزودی به سرانجام برسد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، حسن تاجیک در نشست پایان سال ۱۳۹۹ این شرکت که با حضور مدیران و کارکنان مجموعه آتیه صبا برگزار شد، ضمن تبریک نوروز و خداقوت به همکاران، اظهار امیدواری کرد: در ماه های آینده موضوع ورود به بورس مجموعه آتیه صبا را به نتیجه برسانیم و زحماتی که دوستان کشیده اند به سرانجام برسد.

وی گفت: با عرضه سهام مجموعه آتیه صبا در بورس آن نظم و نظارت عالیه‌ای که می بایست در یک نهاد نظارتی مالی و در یک مجموعه اقتصادی وجود داشته باشد حاکم می شود تا بخش زیادی از این حواشی و قرار نگرفتن در مسیر صحیح فعالیت های اقتصادی تا حدودی با حضور دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بورس اصلاح شود.

تاجیک گفت: در صورت بورسی شدن مجموعه آتیه صبا شرکت های زیر مجموعه نیز زیر کنترل نظارتی بیشتری قرار خواهند گرفت. باید برای شرکت های تحت پوشش نیز تاییدیه سازمان بورس گرفته شود که به نظرم با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان بورس برخی آشفتگی ها که بعضاً در اجرای مقررات و اصلاح ساختار مدیریتی و مالی و همچنین اصلاح حوزه مرتبط با سیاست گذاری و برنامه های توسعه ای وجود دارد ار بین خواهد رفت.

وی با اشاره به اولویت های آتیه صبا در سال آینده اظهار داشت: اولویت نخست آتیه صبا عرضه سهام آن در بورس است که مراحل نهایی خود را طی می کند و امیدوارم این مهم بزودی به سرانجام برسد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا تصریح کرد: اولویت دیگر ما در آتیه صبا اجرای دقیق سیاست های ابلاغی صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه اقتصادی است.

تاجیک اضافه کرد: اولویت سوم نیز حل و فصل و ساماندهی پروندهای حقوقی است که مدت زیادی این پرونده ها باز است و باید به سرانجام برسند.