با ارزیابی کارشناسان شش استان انجام شد؛

اجرای چهارمین مرحله ارزیابی کارشناسان برگزیده استانی صندوق بازنشستگی کشوری

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای چهارمین مرحله ارزیابی کارشناسان برگزیده استانی این صندوق خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، زهرا زاده‌غلام، گفت: ارزیابی کارشناسان منتخب مدیریت‌های استانی به عنوان «طرح مدیران آینده» سوم تیرماه ۱۴۰۰ به انجام رسید و شش استان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

زاده‌غلام اضافه کرد: این مرحله چهارمین مرحله از مراحل ارزیابی کارشناسان برگزیده استانی بود که در آن کارشناسانی از استان‌های کرمان، خراسان رضوی، کرمانشاه، بوشهر، یزد و چهارمحال بختیاری ارزیابی شدند.

وی تصریح کرد: دراین ارزیابی مولفه‌های چندگانه سوابق تحصیلی و حرفه‌ای، شایستگی‌های شخصیتی و رفتاری، توانمندی‌های تخصصی (فنی، درآمد و هزینه) و مهارت‌های ICDL توسط ارزیابان داخلی و خارجی بررسی شد.

به گفته وی، نتایج این ارزیابی‌ها می تواند در ارتقاء شغلی، انتصاب، تعیین نیازهای آموزشی و جابجایی-های شغلی در صف و ستاد صندوق اثرگذار باشد.

لازم به یادآوری است که در مراحل پیشین استان‌های تهران، گلستان، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، بوشهر، قزوین، البرز، قم، کرمانشاه، سمنان، یزد، همدان و مرکزی مورد ارزیابی قرارگرفتند.