در شورای اداری استان بوشهر انجام شد؛

تجلیل از ۸بازنشسته کشوری نمونه استان بوشهر

در نشست شورای اداری استان بوشهر که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر برگزار شد از مقام و منزلت ۸بازنشسته ارجمند کشوری این استان در شش حوزه تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در این نشست که با حضور مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به اهمیت بزرگداشت ۲۵ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، این عزیزان را خردمندان جامعه دانست و با تأکید بر حفظ کرامت و شان آنان افزود: همه بازنشستگان کارمندان دولت محسوب می‌شوند و نباید تفاوتی میان آنان با کارمندان شاغل باشد و همانگونه که به شاغلان توجه می‌شود باید حق و حقوق بازنشستگان نیز مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تلاش‌های خوبی برای خدمت رسانی به بازنشستگان در دولت دوازدهم انجام شد و شاهد ترمیم حقوق آنها بودیم و انتظار می‌رود این تلاش‌ها در دولت سیزدهم ادامه داشته باشد.

ایرانی، با بیان اینکه همه کارکنان دولت برای خدمات‌رسانی به مردم نباید از هیچ کوششی فروگذار باشند، گفت: جابجایی دولت‌ها نباید در پاسخگویی و خدمات‌رسانی به مردم مشکلی ایجاد کند و تلاش شود در دولت سیزدهم که منتخب ملت ایران است خدمات و فعالیت‌ها بر اساس مطالبات مردم افزایش یابد.

دراین نشست که باحضور معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، از ۸ نفر از بازنشستگان کشوری نمونه استان بوشهر در ۶ محور علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه، فعالیت‌های ورزشی و تندرستی و محور ایثار و فداکاری تجلیل شد.

براساس این گزارش، در نشست شورای اداری استان بوشهر، در محور علوم، آموزش و پژوهش «نعمت اله شیخ سقا»، در محور فرهنگ و هنر «محمدرضا دباش»، در محور کار آفرینی و اشتغال «حسن هاشم‌پور»، در محور فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه «خلیل موحد»،  در حوزه تالیف، پژوهش و همچنین امور عام المنفعه و سالمندان «غلامحسین کروبی»، در محور فعالیت‌های ورزش و تندرستی «احمد نوشادی» و «بهرام غریب زاده» و در محور ایثار و فداکاری «حسین سلحشورنژاد» پدر شهید محمدعلی سلحشورنژاد که در کنار شهادت فرزند به عنوان خیر مدرسه ساز یک باب مدرسه احداث کرده بود مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین به‌مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان لوح تقدیر و تندیس به نیز به خانم «زهرا محتشمی پور» همسر زنده یاد محمد گیتی‌زاده و مادر شهید سرافراز فریبرز گیتی زاده اهدا شد.