مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان خبر داد:

تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در صندوق بازنشستگی هرمزگان

شورای امر به معروف و نهی از منکر صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان هرمزگان تشکیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، در جلسه‌ای که روز گذشته (چهارشنبه) با حضور معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در محل مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان تشکیل شد، اعضای شورای امر به معروف این اداره معرفی شدند.

در ابتدای جلسه‌ مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان ارائه کرد.

جلیلی بهابادی از اعضای شورا خواست هرگونه تخطی از قانون را متذکر شوند و در جهت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر کوشا باشند.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان نیز احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از نیازهای بزرگ امروز جامعه دانست و گفت: همان‌گونه که نماز یک فریضه واجب است، امر به معروف و نهی از منکر هم جزو فرایض واجب اسلامی محسوب می‌شوند و اقامه این فریضه هم مانند اقامه نماز باید مدنظر مردم و مسئولان قرار بگیرد.

عابدینی با اشاره به مصداق‌های گسترده امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع تصریح کرد: نباید احیای فریضه مذکور را فقط محدود و منحصر به موضوع عفاف و حجاب کنیم؛ بلکه احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و مدیریتی مورد توجه مردم به ویژه گروه‌های جوان و عدالتخواه قرار بگیرد.

گفتنی است در پایان این جلسه احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان توسط آقای عابدینی معاون ستاد امر به معروف استان اعطاء شد.