مدیر صندوق بازنشستگی استان سمنان تاکید کرد:

فرآیند برقراری حقوق بازنشستگان استان سمنان سه ماه زودتر آغاز شد

نشست هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در ابتدای این نشست، با قدردانی ازهمکاری بی وقفه مدیریت صندوق بازنشستگی استان سمنان و همکارانشان در جهت تثبیت حقوق بازنشستگان جدید و خدمات بسیار خوب به بازنشستگان فرهنگی و سایر بازنشستگان عزیز، گفت: بازنشستگان شریف ترین انسان های جامعه هستند که بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند.

محمد دستورانی بر لزوم همکاری تنگاتنگ و ادامه این نشست ها تاکید و ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی بین کارگروه های مختلف بتوانیم کار را با سرعت بیشتری پیش ببریم. ما در این مدت تمام تلاش مان را کردیم تا خود را جای بازنشسته گذاشته و درحد توان شرایط شان را درک کرده تا بتوانند بدون کمترین وقفه بعد از بازنشستگی، حقوق‌شان را دریافت کنند.

دستورانی با تاکید بر اینکه «این نشست ها مهم است» افزود: در اداره کل آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری یک کار مشترک وجود دارد که بخشی در آموزش و پرورش و بخشی هم در صندوق شکل می گیرد. امیدوارم امسال آسیب شناسی خوبی روی پرونده ها و روند برقراری حقوق بازنشستگان انجام شود تا از سال های بعد این مشکل بطور کلی مرتفع شود؛ زیرا سال آینده تعداد بیشتری بازنشسته داریم پس این پیگیری و سرعت اهمیت دارد.

فرآیند برقراری حقوق بازنشستگان استان را سه ماه زودتر آغاز کردیم

مدیر صندوق بازنشستگی استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به تاثیرگذاری این نوع جلسات در رسیدگی به امور بازنشستگان، گفت: بخش زیادی از بازنشستگان این صندوق را فرهنگیان تشکیل می‌دهند و از این رو مهم است که ارتباط موثر و سازنده ای بین این دو مجموعه برقرار باشد.

حسینعلی پهلوانی بر لزوم هم فکری و هم افزایی در خصوص رفع مشکلات بازنشستگان تاکید کرد و گفت: این صندوق با تمام توان در حال خدمت رسانی به بازنشستگان عزیز و رسیدگی به امور آنها است و ما در مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری استان معتقدیم توجه به بازنشستگان باید نهادینه شود و پیگیری امورات این عزیزان باید در اولویت کاری و برنامه های مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و آثار آن در کشور اظهار داشت: از ابتدای سال جاری در تلاش بودیم که بتوانیم به نحوی برنامه ریزی کنیم تا تاخیری در برقراری حقوق بازنشستگان سال جاری آموزش و پرورش استان سمنان و سایر بازنشستگان ایجاد نشود.

پهلوانی ادامه داد: به همین دلیل نسبت به سال گذشته سه ماه زودتر فرایند برقراری حقوق را پیگیری و آغاز کردیم. از سوی دیگر با توجه به پیش‌بینی افزایش تعداد بازنشستگان امیدواریم مدت زمان فرایند را بهبود دهیم.

وی بر اهمیت همکاری دوجانبه آموزش و پرورش استان با صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد و گفت: این ارتباط هر روز بهتر می شود و این به نفع بازنشستگان است. ما در صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان تمام سعی خود را برای حفظ تکریم و منزلت بازنشستگان انجام داده و خواهیم داد.