به همت صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان؛

آیین تجلیل از سالمندان در خانه امید بازنشستگان اهواز برگزار شد

آیین تجلیل از سالمندان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان به مناسبت روز جهانی سالمند در خانه امید اهواز برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان، آیین تجلیل از سالمندان به مناسبت روز جهانی سالمند و هفته سالمند به همت صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی جندی شاپور اهواز و سازمان بهزیستی استان خوزستان و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در محل خانه امید اهواز برگزار شد.

در ا‌ین مراسم به مناسبت تقارن هفته سالمندان با هفته دفاع مقدس از یک نفر سالمند و از جانبازان دفاع مقدس و یک نفر از رزمندگان با محوریت خاطره گویی از ایام دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.

در حاشیه این مراسم، یک دوره مسابقه نمادین ورزشی در رشته دارت بین سالمندان حاضر در این مراسم برگزار شد که در پایان مسعود چرخاب به عنوان نفر اول انتخاب شد.

گفتنی است، به همین مناسبت تیم بهداشتی مرکز بهداشت غرب اهواز با حضور در محل مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان اقدام به غربالگری سالمندان مراجعه کننده به این مدیریت کرد.