در محل تفرجگاه ائل باغی تبریز؛

همایش پیاده‌روی بازنشستگان آذربایجان شرقی برگزار شد

همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان کشوری استان آذربایجان شرقی در سالروز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) و همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، این همایش پیاده روی به همت انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان و با همراهی کانون های بازنشستگی در تفرجگاه ائل باغی با هدف ترویج ورزش همگانی و ارتقای نشاط عمومی بین بازنشستگان عزیز و خانواده ایشان با حضور مدیر و کارکنان صندوق بازنشستگی استان در دومین روز از آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

طاهره احمدزاده مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت شکل‌گیری انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری و موضوع ورزش در بین بازنشستگان گفت: بهره‌مندی از سلامتی در دوران بازنشستگی به میزان و چگونگی فعالیت ورزشی مناسب با شرایط جسمی وابستگی دارد و نیاز است تا در این برهه از زمان بازنشستگان به ورزش و سلامت خود اهمیت بیشتری بدهند.

در ادامه، صادقی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان آذربایجان شرقی و عضو انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان نیز در خصوص برنامه های این هیات در طول سال و لزوم مشارکت و همراهی بازنشستگان در ورزش های همگانی برای حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری های دوران سالمندی سخنانی ایراد کرد.

این همایش پیاده روی با اجرای موسیقی زنده و برنامه های تفریحی ادامه یافت و با اهدای جوایز به بازنشستگان و خانواده آن ها به پایان رسید.