مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه مدیریت خراسان رضوی با ستاد اقامه نماز استان

با هدف ترویج فرهنگ نماز در میان نوادگان و نسل جدید حاضر در خانواده بزرگ بازنشستگان، تفاهم نامه ترویج نماز بین مدیریت صندوق بازنشستگی خراسان رضوی با ستاد اقامه نماز استان منعقد شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، علیرضا کریم دادی در آئین انعقاد تفاهم نامه این مدیریت با ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی و در گرامی داشت هفته بسیج و تجلیل از ایثارگران، گفت: فلسفه نماز و آثار جاودانه آن را می توان در فرهنگ اصیل بسیج جستجو کرد و به گونه‌ای ملموس در سیرت یک بسیجی خالص عاشق خالق یکتا و ولایت مدار یافت.

وی گفت: این تفاهم‌نامه با هدف ترویج فرهنگ نماز در میان نوادگان و نسل جدید حاضر در خانواده بزرگ بازنشستگان منعقد شده است.

در این آئین همچنین حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا، با بیان فضائل ملکوتی نماز اظهار داشت: ترویج نماز با اقدام مشترک بین ستاد اقامه نماز و مدیریت صندوق بازنشستگی استان می تواند در میان خانواده بزرگ بازنشستگان با عنوان گامی موثر قلمداد شود.

وی تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، ضمن ترویج فرهنگ نماز، بسته‌های فرهنگی نیز تهیه و در گروه‌های مختلف فرزندان نوادگان بازنشستگان توزیع خواهد شد.

در پایان این آئین ضمن امضای تفاهم نامه توسط طرفین، از نمازگزار و بسیجیان نمونه مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری خراسان رضوی، تجلیل شد.