به منظور بررسی مشکلات و ارزیابی مدیریت استان انجام شد؛

بازدید رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری از مدیریت استان خراسان رضوی

رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از مدیریت استان خراسان رضوی گفت: تفاوت بسیار زیاد بین تعداد شاغلین کسور پرداز و بازنشستگان تحت پوشش و برهم خوردن تراز مالی ورودی و خروجی صندوق، سبب وابستگی بیش از اندازه به دولت شده است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در نشست هم اندیشی با مدیر و کارکنان مدیریت استان خراسان رضوی، تفاوت بسیار زیاد بین تعداد شاغلین کسور پرداز و بازنشستگان و برهم خوردن تراز مالی ورودی و خروجی صندوق را عمده دلیل وابسته شدن این صندوق به دولت عنوان کرد.

وی افزود: این موضوع، مشکلات زیادی ایجاد کرده به شکلی که با وجود درآمد شرکت ها و کسور دریافتی شاغلین، بخش زیادی از منابع را دولت تامین می کند.

ایزدی همچنین ابراز امیدواری کرد که با تعامل بین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، استراتژی های پیش بینی شده به شکل بهتر و موثرتری اجرایی شود.

در این نشست، کارکنان مدیریت استان خراسان رضوی نیز با تشریح عملکرد خود در حوزه های مختلف کاری، رمز موفقیت مجموعه کارکنان مدیریت این استان در بهبود عملکرد و جلب رضایت جامعه هدف را برنامه ریزی های مدون و تشکیل تیم های اجرائی مربوطه زیر نظر مستقیم مدیر استان عنوان و سپس به بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند.

علیرضا کریم دادی، مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های این مدیریت، در حوزه های مختلف که با مشارکت تیم های اجرای انجام شده است، برنامه ریزی عملیاتی و تبدیل تهدیدها به فرصت ها را رمز موفقیت این مجموعه و افزایش رضایت مندی مشترکین دانست.

وی همچنین اذعان داشت: سرمایه های انسانی یک مجموعه، ارزشمندترین منابع آن مجموعه هستند که باید با درنظر گرفتن مدیریت سرمایه انسانی و براساس اصول رفتار سازمانی، با آنان ارتباط برقرار کنیم؛ ضمن اینکه ملاک ارزیابی باید خروجی عملکرد استان ها باشد.