یکی از ورودی های مهم برای تصمیم گیری مدیران، آمار و اطلاعات با کیفیت است. هرچه این آمار و اطلاعات انطباق بیشتری با نیاز مخاطبان داشته باشد با کیفیت تر است.

کیفیت آمار تنها به صحت آن محدود نمی شود بلکه یک مفهوم چند بُعدی شامل صحت داده ها، مرتبط بودن،به موقع بودن، تفسیر پذیری و در دسترس بودن است. سازمان های خدماتی نیز برای بهبود داده های آماری و خدمات ارائه شده و پاسخ به نیازهای خدمت گیرندگان و مخاطبان می بایست مدیریت کیفیت آماری را مدنظر قرار داده و سعی در استقرار آن داشته باشند. همچنین در این سازمان ها باید به طور مداوم کیفیت داده های آماری به کاربران گزارش و فرآیند تولید آمارها کنترل شود.

در صندوق بازنشستگی کشوری نیز این دفتر تلاش دارد همواره با در نظر گرفتن کیفیت داده های آماری و انتشار به موقع و صحیح آمار و اطلاعات، بتواند تسهیلگر تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها باشد. در همین راستا فصلنامه آماری پیش رو، تدوین و منتشر گردیده است. این فصلنامه حاوی خلاصه آمار و اطلاعات این صندوق تا پایان پاییز ۱۴۰۰ می باشد که تقدیم حضور مخاطبین می گردد.