با رقابت 40بازنشسته ورزشکار انجام شد؛

برگزاری مسابقات تیراندازی بازنشستگان خراسان جنوبی

انجمن ورزش بازنشستگان خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی با حضور ۴۰بازنشسته زن و مرد برگزار کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان خراسان جنوبی، در حاشیه این مسابقه که با حضور نمایندگان دستگاه های زیر مجموعه وزارت رفاه، رئیس فدراسیون ورزش تیراندازی، رئیس هیئت ورزش کارگری و رئیس بسیج کارگری استان برگزار شد، محمد باقری نژاد، رئیس انجمن ورزش بازنشستگان و مدیر صندوق بازنشستگی استان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به تشریح اهداف انجمن ورزش بازنشستگان پرداخت و از مسئولین استانی خواست زمینه استفاده حداکثری بازنشستگان را از ظرفیت‌های ورزشی استان فراهم کنند.

در این مسابقات، ۴۰ نفر از بازنشستگان خانم و آقا به رقابت پرداختند که در پایان خانم مریم قاسمی به مقام نخست دست یافت و آقایان عباس هادی نژاد و فرامرز قمری دوم و سوم شدند.

در پایان این مسابقات، بازنشستگان حاضر ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مسابقه پرهیجان تیراندازی، از مدیر بازنشستگی استان خواستند تا با برگزاری مسابقات دوره ای، زمینه تجدید دیدار همکاران قدیمی و همچنین ایجاد روحیه نشاط در بین جامعه بازنشستگان خراسان جنوبی را فراهم نماید.