به مناسبت 25ذی الحجه؛

مراسم بزرگداشت روزخانواده و تکریم بازنشستگان در زنجان برگزارشد

صالح سعادتی مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان گفت: همزمان با سوم مرداد و ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان مراسم بزرگداشتی در هتل ایرانگردی و جهانگردی زنجان برگزارشد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان زنجان، در این مراسم که باحضور مدیر کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان ، معاونین اداره کل و جمعی از بازنشستگان استان برگزارشد، تعداد ۱۰ نفر بازنشسته منتخب کانونهای بازنشستگی و دستگاههای اجرایی  معرفی وبا اهدای لوح سپاس و هدایایی از آنها تجلیل شد.

سعادتی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان و سایر خدمات صندوق بازنشستگی به ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر بازنشسته کشوری استان، اظهار داشت: در سالجاری و سال گذشته خدماتی از قبیل پرواخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، وام ضروری، سفرهای گردشگری و همچنین سایر خدمات رفاهی برای بازنشستگان استان انجام شده است.

سعادتی از حضور ۹۰ نفر از بازنشستگان این استان در چهارمین جشنواره ورزشی خبرداد و گفت: این‌جشنواره در چهار رشته شطرنج، تیراندازی باتفنگ بادی، دارت و تنیس روی میز در دو رده بانوان و آقایان برگزارشد که از نفرات اول تاسوم این‌جشنواره د  مراسم امروز تقدیر و به قهرمانان مدال ، لوح و هدایای نقدی اهداگردید.