در روز 25ذی‌الحجه صورت گرفت؛

تجلیل از بازنشستگان نمونه استان خوزستان

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان هفدهمین همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار و از بازنشستگان نمونه این استان تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» مراسمی با حضور “سیداحمد موالی زاده” معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان، سایر مدیران دستگاه های اجرایی و بازنشستگان معزز کشوری و‌ خانواده محترم ایشان در روز دوشنبه مورخ ۳ مرداد ۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز برگزار شد.

در این مراسم ابتدا “آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان ضمن خوش آمدگویی به حاضران درباره وام ضروری بازنشستگان، وام ازدواج فرزندان، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش ۲۵ ذی الحجه، طرح های توسعه در خانه های امید، لزوم تعامل دستگاه های اجرایی و صندوق بازنشستگی جهت ارائه خدمت به بازنشستگان، طرح های رفاهی و معیشتی صندوق، بیمه تکمیلی و همچنین لزوم تبیین خدمات ارائه شده صندوق مطالبی بیان کرد.

در ادامه “هوشنگ کیانپور” به نمایندگی از کانون های بازنشستگی استان، مسائل و مشکلات کانون ها و بازنشستگان را تشریح کرد. “محمدحسن خردمند” نیز به نمایندگی از خانه های امید بازنشستگان استان به تبیین خدمات ارائه شده در این مراکز به بازنشستگان پرداخت.

“سیداحمد موالی زاده” معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان نیز طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از حضور در جمع بازنشستگان ابراز خرسندی کرد و افزود: بازنشستگان عمر مفید خودشان را در دستگاه های اجرایی سپری کرده اند و اکنون رکن رکین و مبنا و هسته مرکزی خانواده را بازنشستگان تشکیل می دهند و ما تمام و کمال در خدمت بازنشستگان هستیم.

موالی زاده اظهار داشت: باید سازوکاری طراحی شود تا از تجربیات ارزنده بازنشستگان در قالب مشاوره و نظایر آن استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان بر استفاده از ظرفیت بازنشستگان به عنوان قشر ارزنده و همچنین رفع مشکلات آن‌ها تاکید کرد.

در پایان با اهدای لوح، هدایا و دسته گل از بازنشستگان نمونه استانی و مدیران اجرایی خانه های امید استان تقدیر شد.