مدیر صندوق بازنشستگی استان فارس اعلام کرد:

“شیراز” میزبان چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری

مدیر صندوق بازنشستگی استان فارس از برگزاری چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری به میزبانی شهر شیراز خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، سهند زارعی با اعلام این خبر گفت: براساس اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، شهر شیراز میزبان چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در اسفندماه امسال خواهد بود.

زارعی تصریح کرد: چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در ۸ رشته ورزشی به صورت انفرادی و گروهی از ۸ تا ۱۱ اسفندماه امسال در شهر شیراز و با حضور بیش از ۴۵۳ ورزشکار پیشکسوت برگزار می شود.

به گفته زارعی، تعداد ۴۵۳ورزشکار پیشکسوت که در مرحله استانی مسابقات عنوان اول را کسب کردند در این جشنواره کشوری حضور خواهند داشت.

او با بیان اینکه «این مسابقات در دو بخش گروهی و انفرادی و در ۸ رشته برگزار می شود» گفت: رشته های گروهی شامل طناب کشی، داژبال، پتانک و فوتبال دستی است که در این بخش ۱۲۹ ورزشکار خانم و ۹۶ ورزشکار مرد حضور دارند. 

زارعی ادامه داد: رشته های انفرادی نیز شامل تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، شطرنج و تنیس روی میز است که در این بخش ۱۲۲ ورزشکار آقا و ۱۰۶ ورزشکار خانم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به جایگاه ویژه این جشنواره ورزشی در بین بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: تلاش شده تا با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های شبانه روزی تیم اجرایی این مسابقات، فضایی پرنشاط و دلنشین برای شرکت کنندگان در این جشنواره فراهم شود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان فارس افزود‌‌: کمیته اجرایی این مسابقات در استان با حضور تعدادی از بازنشستگان و کانون های تاثیرگذار در این حوزه تشکیل شده تا با برنامه ریزی مناسب سطح و کیفیت این مسابقات در حد استاندارد و با کیفیت مناسب برگزار شود تا خاطرات خوشی برای بازنشستگان ورزشکار ما از شهر تاریخی شیراز به یادگار بماند.

چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری قرار است با حضور بیش از ۴۵۳ورزشکار زن و مرد پیشکسوت، از روز دوشنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۱ به مدت ۴روز در شهر شیراز و به میزبانی مدیریت صندوق بازنشستگی استان فارس برگزار شود.