به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد؛

برگزاری همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی با حضور ۲۰۰ بازنشسته در خراسان‌جنوبی

به مناسبت یوم الله دهه مبارک فجر همایش پیاده روی بازنشستگان کشوری استان خراسان جنوبی برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت بازنشستگی خراسان جنوبی، مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هفتمین روز از دهه مبارک فجر همایش «انقلاب اسلامی، هنرمندان، ورزشکاران و تبیین حقایق» مصادف با هجدهم بهمن ماه و با همکاری انجمن ورزش بازنشستگان و هیأت ورزش‌های همگانی استان خراسان جنوبی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از بازنشستگان در مسیر بند دره برگزار شد.
«محمد باقری نژاد» با بیان اینکه «بازنشستگان بعد از پیمودن مسیر به ورزش صبحگاهی پرداختند» هدف از برگزاری این همایش را توسعه و تعمیم ورزش‌های همگانی در محیطی مملو از شور و نشاط در راستای ایجاد تأمین سلامت جسمی و روحی بازنشستگان عنوان کرد.
وی افزود: الگو شدن برای نسل جوان، آموزش و ترویج فرهنگ ورزش آحاد پیشکسوتان و حفظ روحیه از جمله دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی بازنشستگان کشوری است.
این مقام مسئول، بازنشستگان و منابع انسانی سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و ادارات را ابزارهای مهم قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران و کشور دانست.
وی اظهارداشت: این منابع انسانی بودند که باعث وقوع انقلاب اسلامی ایران شدند.
باقری نژاد همچنین با اشاره به حضور و استقبال بازنشستگان ابراز امیدواری کرد تا همه گروههای فعال در زمینه ورزش های همگانی با انسجام و اتحاد بیشتری در راستای برگزاری اینگونه مراسم ها همکاری کنند.
 در حاشیه این مراسم ضمن پذیرایی از شرکت کنندگان، به قید قرعه جوایزی به تعدادی از بازنشستگان اهدا شد. همچنین علاوه بر پیاده روی مسابقه دارت و فوتبال دستی با حضور بازنشستگان و خانواده هایشان نیز برگزار شد.