مدیرصندوق بازنشستگی استان زنجان؛

پیشکسوتان چراغ راه نسل جوان هستند

مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان بازنشستگان را چراخ راهی برای نسل جوان کشور خواند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان زنجان، «میرهادی موسوی» درآستانه چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در دیدار با مفاخر فرهنگی و ورزشی بازنشستگان و روسای کانونهای بازنشستگی که در دفتر این مدیریت برگزار شد، گفت: بازنشستگی تولد دیگری است که انسانهای فرهیخته هرلحظه اززندگیشان را امیخته با خدمت عجین میکنند و ازیک عمرپشتوانه تجربه و علم بهره می برند.

مدیرصندوق بازنشستگی استان زنجان، هریک از حاضرین در این نشست را گنجینه ای دانست که اخلاق و معنویت و پشتکار را سرلوحه خودقرار داده اند تا الگویی باشند برای دیگران و‌ چراغ راهی برای نسل جوان باشند.

موسوی تصریح کرد: تجلیل از مفاخر زیرپوشش صندوق در حوزه های مختلفی چون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بویژه در جامعه ی بزرگ فرهیختگان بازنشسته برای نسل های آینده ارزش آفرین است؛ چرا که این مفاخر به توان افزایی، ادراک فرهنگی و رشد و بالندگی جامعه کمک می کنند.

لازم به ذکر است دراین مراسم استاد «خلیل انگورانی» به عنوان مفاخر ورزشی و استاد «حسین عباسی‌نیا» به عنوان مفاخر فرهنگی معرفی و با اهدای لوح سپاس و هدیه ای از این عزیزان تجلیل شد.