طی مراسمی:

از بازنشستگان برتر مسابقه فرهنگی و قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد

مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: طی مراسمی از برندگان مسابقه فرهنگی-قرآنی بازنشستگان استان کهگیلویه و بویر احمد تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد، «محمدتقی جلیلی بهابادی» با اعلام این خبر گفت: روز گذشته با حضور حجه الاسلام و المسلمین قاسمی رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد و روسای کانون های بازنشستگی استان از ۷نفر از بازنشسته های برنده مسابقه فرهنگی-قرآنی تفسیر سوره های حجرات و فجر به مناسبت دهه فجر تجلیل شد.

جلیلی بهابادی، ضمن قدردانی از همه بازنشستگانی که در این مسابقه شرکت کرده اند، سایر برنامه های فرهنگی که این مدیریت در ایام دهه مبارک فجر اجراکرده است را تشریح و بازخورد برنامه های انجام شده را مثبت ارزیابی کرد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای خوب همکاری‌ها و جلسات مشترک با ستاد اقامه نماز استان، شناسایی بازنشستگان فعال در حوزه های فرهنگی و قرآنی است.

او با بیان اینکه «تعداد بازنشستگان فعال در مساجد، راهپیمایی ها و حوزه های فرهنگی و اجتماعی قابل توجه است» گفت: باید از این ظرفیت ها در راستای جهاد تبیین که مورد اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی است بهره برداری شود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارداشت: تعداد زیادی از بازنشستگان فعال در حوزه های ترویج فرهنگ نماز شناسایی شده‌اند که به زودی همایشی با کمک ستاد اقامه نماز با دعوت از این گروه از بازنشسته ها برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام و المسلمین قاسمی مدیر ستاد اقامه نماز استان نیز در سخنانی اظهارداشت: بازنشستگان ظرفیت بزرگ و گسترده ای در حوزه فرهنگی دارند و باید از این ظرفیت های موجود نهایت استفاده و بهره را در راستای ترویج فرهنگ نماز ببریم.

وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت ها و همکاری های مدیریت صندوق بازنشستگی استان ابراز امیدواری کرد که با شناسایی بازنشستگان فعال در حوزه نماز و تفسیر قرآن، برگزاری همایشی با حضور این عزیزان به زودی انجام شود.

در پایان این جلسه از بازنشستگان برگزیده مسابقه فرهنگی و قرآنی با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل شد.