مدیر صندوق بازنشستگی همدان خبر داد:

صعود گروه کوهنوردی بازنشستگان استانداری همدان به قله الوند

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری از صعود گروه کوهنوردی بازنشستگان استانداری همدان به قله الوند و کلاغ لانه خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان همدان، «روح الله افشار» گفت: این گروه ۶ نفره با نام گروه کوهنوردی بهشت الوند، به سرپرستی و هدایت «فتاح مظاهری» رئیس کانون بازنشستگان استانداری همدان به این مهم دست یافتند.

افشار افزود: برنامه این صعود، از ساعت ۷ صبح از ابتدای گنج نامه همدان آغاز و پس از ۴ ساعت پیاده روی در مسیر برفی این کوهستان، ساعت ۱۱صبح به نخستین پناهگاه در میدان میشان رسیدند.

وی ادامه داد: این عزیزان در این محل، پس از قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام و سرود «ای ایران» به سمت قله الوند حرکت کردند که پس از ساعتی موفق به فتح قله الوند شدند.

به گفته افشار، این گروه کوهنوردی پس از فتح قله به مسیر خود جهت صعود به قله «کلاغ لانه» نیز ادامه داد و موفق شد در ساعت ۱۴ بعدازظهر قله «کلاغ لانه» را نیز فتح کند. درنهایت، گروه کوهنوردی ۶نفره بازنشستگان استانداری همدان، پس از استراحت کوتاه در «کلاغ لانه» در مسیر بازگشت قرار گرفتند و ساعت ۱۸ عصر به محل ورودی کوهنوردان در دامنه گنج نامه بازگشتند.

گفتنی است، «قله الوند» به ارتفاع ۳۴۵۰متر و «قله کلاغ لانه» به ارتفاع ۳۴۸۰متر در کوهستان الوند در استان همدان قرار گرفته اند.