پس از بازدید دکتر ترکی از آسمان صورت گرفت؛

افزایش‌ تعداد صندلی‌های پروازی آسمان در آستانه نوروز ۱۴۰۲/ یک هواپیمای دیگر وارد ناوگان پروازی آسمان شد

پس از بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت آسمان و با دستور و پیگیری مدیرعامل این شرکت، هواپیمای (B737(EP_APQ بعد از تست های پروازی لازم از روز جمعه ۵اسفندماه ۱۴۰۱ وارد ناوگان هواپیمایی آسمان شد.‌

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان، هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ بعد از انجام بازرسی‌های سنگین و تعویض دو ارابه فرود روز جمعه پنجم اسفند امسال به ناوگان این شرکت هواپیمایی بازگشت.

این پروژه با تلاش شبانه روزی متخصصان و جوانان فنی مهندسی شرکت آسمان ‌در کمترین زمان ممکن صورت پذیرفت.

با اجرای این پروژه، افزایش تعداد صندلی های پروازی شرکت آسمان که بخشی از برنامه‌‌‌‌ مدیرعامل آسمان در راستای توسعه این شرکت هواپیمایی است، عملیاتی شد.

این هواپیما روز پنجشنبه چهارم اسفند ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵:۱۵ بعدازظهر حدود یک و نیم ساعت پرواز آزمایشی انجام داد و پس از اطمینان از بازرسی های انجام شده، روز جمعه ۵ اسفندماه به خطوط پروازی این شرکت پیوست.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ روزانه حداقل هشت پرواز به صورت رفت و برگشت انجام می‌دهد.

برنامه توسعه ناوگان هواپیمایی آسمان، در راستای ارتقاء خدمت رسانی به مردم و به دنبال سیاستهای ابلاغی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و با پیگیری های خلبان شیرودی مدیرعامل هواپیمایی آسمان محقق شده است.

پیش از این و در ماه گذشته با تامین موتور، یک فروند فوکر ۱۰۰ شرکت آسمان نیز به خطوط پروازی این شرکت هواپیمایی پیوسته بود.