مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی:

تکریم جایگاه معلم وظیفه همگانی است

مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی گفت: طی مراسمی از سال ها تلاش آقای «حیدر اسدی» در عرصه علم و فرهنگ این استان تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان غربی، «مهدی صدر احمدی» در همین زمینه اظهارداشت: در راستای تکریم از جایگاه معلمان و تجلیل از بازنشستگان فرهیخته طی مراسمی که به  همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیر کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان از آقای «حیدر اسدی»، به پاس سال ها  تلاش در عرصه علم و فرهنگ استان آذربایجان غربی تجلیل شد.

صدراحمدی دراین دیداربا بیان اینکه تجلیل از مقام علم و معلم به زمان خاصی محدود نمی شود، گفت: تکریم جایگاه معلم وظیفه همگانی است و فرصت ارزشمندی برای ارج نهادن و قدرشناسی از زحمات معلمان است.

وی با بیان اینکه «زبان از گفتن اوصاف معلمان قاصر است» تصریح کرد: شأن و مقام معلم به اندازه ای است که هر چه قدرهم تلاش کنیم نمی توانیم حق آنان را ادا کنیم و معلمان حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند.

«فریدون حیدر اسدی» متولد سال۱۳۲۳ است که در اول مهر ماه سال ۱۳۷۳ به افتخار بازنشستگی نائل شده‌ است. وی پس از بازنشستگی نیز کار معلمی را رها نکرده و بعد ازبازنشستگی تاسال ۹۵ در دبیرستان های غیردولتی به تدریس مشغول بود. از دیگر فعالیت‌های ایشان می‌توان به عضویت درهیات مدیره یکی از موسسات آموزشی شهر ارومیه،رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی، عضو هیات امنای موسسه خیریه کودک ونوجوان ارومیه و همکاری در تولید برنامه های رادیو و تلویزیون اشاره کرد. وی سال‌های متمادی نویسندگی برنامه های ترکی و فارسی را برعهده داشته است.

در پایان این دیدار، مدیر صندوق بازنشستگی و مدیر کل آموزش و پرورش استان با اهدای  لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از تلاش این فرهیخته گرانقدر قدردانی کردند.