تجلیل از پژوهشگر فرهیخته مازندران
در دیداری صمیمی انجام شد؛

تجلیل از “حاج حمید سالمی” از مفاخر حوزه ورزش خوزستان

در مراسمی از “حاج حمید سالمی” از مفاخر حوزه ورزش خوزستان تجلیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از  روابط عمومی مدیریت استان خوزستان؛ مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان با حضور در منزل “حمید سالمی” بازنشسته آموزش و پرورش خوزستان و از مفاخر حوزه ورزش استان تجلیل و تقدیر بعمل آورد.

در این دیدار صمیمی که رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش و اعضای کانون پیشکسوتان ورزش استان نیز حضور داشتند، “آرش رشادتمند” مدیر صندوق استان توجه به امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بازنشستگان را از وظایف و اولویت های کاری صندوق برشمرد و افزود: آقای سالمی بعنوان شناسنامه ورزش خوزستان بیش از ۶۰ سال در توسعه ورزش و ترویج فرهنگ سلامتی و تندرستی نقشی بی بدیل و تاثیرگذار داشته و ایشان از پایه گذاران اصلی ورزش آموزش و پرورش خوزستان هستند.

رشادتمند در ادامه خواستار حمایت پیشکسوتان عرصه ورزش و نهادهای ذیربط از برنامه های صندوق بازنشستگی در این حوزه شد.

“کردونی” رئیس هیأت مدیره کانون آموزش و پرورش نیز در این دیدار ضمن تمجید از اقدامات آقای سالمی در حوزه ورزش، خواستار معرفی خدمات ارزشمند ایشان در حوزه ورزش به آحاد مردم و مسئولین شد.

وی افزود: خدمت بزرگ آقای سالمی به ورزش ناگفته های بسیاری دارد که مفاد کتاب منتشر شده توسط ایشان می تواند گواه این ادعا باشد.

“حمید سالمی” نیز از توجه صندوق بازنشستگی کشوری بویژه مدیرعامل صندوق به بازنشستگان قدردانی کزد و اقدامات خود را در حوزه ورزش و تربیت بدنی از سال ۱۳۴۰ تا کنون تشریح کرد.

گفتنی است، حاج حمید سالمی در سال ۱۳۴۳ در آموزش و پرورش استخدام و در سال ۱۳۷۸ بازنشسته شد. وی ۱۳ سال رئیس هیأت فوتبال خوزستان، ۱۳ سال رئیس هیأت ورزش های همگانی خوزستان و بیش از ۱۴ سال رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان بوده و در حال حاضر نیز بعنوان رئیس کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان و نایب رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش فعالیت می کند.

در پایان این دیدار مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان با اهدای لوح و گل از آقای سالمی تجلیل کرد. این پیشکسوت فرهنگی نیز کتاب “زندگی به روایت قلم حمید سالمی” را که توسط خود ایشان نگارش شده است را به موزه مفاخر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان اهدا کرد.