سرپرست صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه:

انجمن ورزشی بازنشستگان استان کرمانشاه تشکیل شد/برنامه ریزی برای ورزش ۴۲هزار بازنشسته کرمانشاهی

سرپرست صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه از تشکیل انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری این استان خبر داد و گفت: اولین نشست هم اندیشی باحضور برخی از ورزشکاران و روسای کانونهای بازنشستگان استان در دفتر مدیریت صندوق تشکیل و اعضای انجمن ورزشی بازنشستگان استان کرمانشاه انتخاب شدند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، «محمد احمدی» گفت: تمایل و اهتمام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در توجه به پویایی و ورزش بازنشستگان قابل تقدیر است و تشکیل این انجمن ورزشی نیز در راستای سیاست های مدیریت صندوق است.

وی هدف از تشکیل انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه را برنامه ریزی برای توسعه ورزش برای بیش از ۴۲ هزار نفر از بازنشستگان در کرمانشاه برشمرد و افزود: با توجه به اهمیت توجه و حمایت از ورزش همگانی و فراگیر برای بازنشستگان عزیز، برآن شدیم که با دعوت از صاحب نامان و افتخار آفرینان بازنشسته در رشته های مختلف ورزشی، به خصوص پیشکسوتان جشنواره های گذشته، انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه را به طور رسمی تاسیس و فعالیت آن را آغاز کنیم.

احمدی ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشوری با تمام توان چه به لحاظ مادی و چه معنوی از این انجمن حمایت می کند.

در ادامه این نشست، «نادر تقی زاده» رییس انجمن پیشکسوتان ورزش استان کرمانشاه و از خاک خوردگان و زحمتشکان ورزش استان نیز با استقبال از تشکیل انجمن ورزشی بازنشستگان کرمانشاه تاکید کرد: با این اقدام می‌توان به سامان دهی ورزش بازنشستگان و افزایش سلامت آنان بیشتر امیدوار بود.

تقی زاده همچنین گفت: انجمن پیشکسوتان ورزش استان کرمانشاه برای کمک به انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری و حمایت از این انجمن تازه تاسیس آمادگی دارد.

در پایان «محمد احمدی» سرپرست مدیریت استان کرمانشاه ابلاغ رسمی اعضای انجمن ورزشی را صادر و تحویل این عزیزان داد.