به مناسبت هفته معلم و روز ملی خلیج فارس انجام شد؛

برگزاری مسابقات رالی بازنشستگان کشوری استان همدان در مسیر بزرگترین غار آبی جهان

بمناسبت روز ملی خلیج فارس و بزرگداشت هفته معلم نخستین مسابقات رالی اتومبیل رانی ویژه بازنشستگان کشوری استان همدان روز شنبه ۹اردیبهشت ماه در مسیر بزرگترین غار آبی جهان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط  عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان همدان، «روح الله افشار» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان دراین باره اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، باتوجه به اعلام قبلی و استقبال پر شور بازنشستگان، تعداد ۳۰ نفر از پیشکسوتان به همراه ۹۰ نفر از اعضای خانواده در قالب نقشه خوان و راهنما شرکت کردند.

وی با بیان اینکه «این مسابقات پس از برگزاری جلسه توجیهی برای شرکت کنندگان به عنوان اولین استان برگزار کننده مسابقات رالی بازنشستگان در کشور روز شنبه ۹اردیبهشت ماه راس ساعت ۹ صبح آغاز شد» گفت: این مسابقات خانوادگی، با همکاری و همیاری تعداد ۳۰ نفر از عوامل اجرایی هیات اتومبیلرانی همدان آغاز شد که شرکت کنندگان پس از طی کردن ایستگاه های اعلام شده از سوی هیات برگزاری، در سطح شهر همدان و پیمودن مسافت حدود ۷۰ کیلومتری با رعایت کامل قوانین و مقررات مسابقات رالی و راهنمایی و رانندگی به سمت غار علیصدر حرکت کرده و راس ساعت ۱۲ ظهار به خط پایان رسیدند.

افشار تصریح کرد: پس از پایان مسابقه، مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در سالن اجتماعات غار علیصدر با حضور فرماندار شهرستان کبودرآهنگ و هیات همراه، رئیس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان و روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان برگزار و پس از اجرای برنامه های پیش بینی شده نسبت به توزیع احکام، مدال و هدایا نفرات برتر اقدام شد.

براساس این گزارش، در این دور از مسابقات رالی بازنشستگان در استان همدان، به ترتیب سرکار خانم «معصومه هراتی» بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی استان مقام اول، آقای «محسن ترانیان» بازنشسته شرکت مخابرات استان به عنوان مقام دوم و آقای «علی شمخانی» بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان مقام سوم دست یافتند.

وی در پایان از عوامل دست اندرکار برگزاری این مسابقه به ویژه مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر که با در اختیار گذاشتن کلیه امکانات مجموعه و همچنین فراهم نمودن امکان بازدید بازنشستگان و عوامل اجرایی از غار علیصدر قدردانی کرد.