با هدف تجلیل از مفاخر صندوق بازنشستگی انجام شد؛

تجلیل از پیشکسوت آموزش و پروش و رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان

در راستای گرامیداشت مفاخر و مشاهیر بازنشسته کشوری استان از «سیدموسی بلادیان» بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان، با حضور «آرش رشادتمند» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان، رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان، جمعی از کارکنان صندوق و بازنشستگان از «سید موسی بلادیان» از مفاخر استان در محل ستاد اقامه نماز خوزستان تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم «سید موسی بلادیان» ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از فعالیت های مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان، درباره فعالیت های خود از ابتدای استخدام تا کنون توضیحاتی ارائه داد و گفت: در سال ۱۳۴۲ در آموزش و پرورش استخدام و از سال ۱۳۵۸ به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان منصوب و در سال ۱۳۷۶ به افتخار بازنشستگی نائل آمدم.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۷۶ توسط حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تا کنون به عنوان رئیس ستاد اقامه نماز استان خوزستان منصوب شدم و در همان سال افتخار داشتم که به عنوان مدیر بنیاد بین المللی غدیر نیز انتخاب شوم که تا کنون مسئولیت هر دو را عهده دار هستم.

رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان گفت: با توجه به اینکه موسس و مدیرمسئول روزنامه فرهنگ جنوب با گستره بیش از ۵ استان هم هستم از ابتدای انتشار این روزنامه تا کنون بیش از ۶هزار مقاله به صورت روزانه به چاپ رساندم.

وی در ادامه گفت: با یاری خداوند متعال توانسته ام دو مدرسه را بنا و وقف عام کنم که این مدارس نیز در زمینه خیریه هم فعالیت دارند.

در ادامه، کردونی رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان خوزستان نیز ضمن قدردانی برای فعالیت های بیش از ۶۰ ساله آقای بلادیان گفت: این فعالیت ها باعث افتخار استان بویژه مجموعه آموزش و پرورش است.

کردونی یادآور شد: مهندس رشادتمند از مدیران فعال صندوق بازنشستگی کشوری است که می بایست از ایشان هم تقدیم نمایم.

«آرش رشادتمند» مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان نیز در سخنانی گفت: با توجه به رویکرد جدید صندوق بازنشستگی کشوری و به مناسبت بزرگداشت یکصدمین سالگرد تاسیس صندوق، تجلیل از مفاخر و مشاهیر تحت پوشش صندوق در دستور کار است.

وی افزود: اقدامات و افتخارات آقای «سید موسی بلادیان» در حوزه آموزش و پرورش، اقامه نماز، قرآن، نیکوکاری، غدیر، مقاله نویسی و روزنامه نگاری مایه مباهات همه ما و افتخاری برای صندوق بازنشستگی کشوری است.

رشادتمند، به همین منظور خواستار تعامل و همکاری نزدیک صندوق بازنشستگی کشوری و ستاد اقامه نماز استان خوزستان برای ارائه خدمات به بازنشستگان کشوری شد.

گفتنی است؛ «سید موسی بلادیان» به مدت ۱۷ سال مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان بود.

در پایان این مراسم مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان با اهدای گل و لوح سپاس از این پیشکسوت فرهیخته تجلیل کرد.