به مناسبت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم انجام شد؛

برگزاری رالی بازنشستگان کشوری در ساحل آب های نیلگون خلیج فارس

 به مناسبت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم مسابقه رالی اتومبیل رانی خانوادگی بازنشستگان کشوری استان هرمزگان در جوار خلیج همیشه فارس برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، «محسن دوادی» با اعلام این خبر اظهار داشت: برای نخستین بار در استان هرمزگان به مناسبت روز ملی خلیج فارس و روز معلم، رالی خانوادگی بازنشستگان کشوری از بلوار ساحلی بندرعباس تا کوهستان پارک پنجعلی برگزار شد.

دوادی با بیان اینکه «۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ جلسه توجیهی با همکاری کانون اتومبیلرانی، با هدف آموزش نقشه خوانی مسیر مسابقه برای شرکت کنندگان در خانه امید پارک گلهای بندرعباس برگزارشد»، گفت: مسابقه با حضور پرشور بازنشستگان آغاز شد و شرکت کنندگان مسافت ۵۴ کیلومتری مسابقه را در مدت زمان یک ساعت و ۱۰ دقیقه از بلوار ساحلی تا کوهستان پنجعلی که خط پایان مسابقه بود، طی کردند.

به گفته وی، مراسم اختتامیه این مسابقات در مجموعه رفاهی فرهنگیان بندرعباس با حضور «مظفر خادمی نسب» مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و روسای کانون های بازنشستگان و با اجرای موسیقی، برنامه طنز و اهدای حکم قهرمانی شرکت کنندگان و اهدای مدال ها و هدایا به نفرات برتر برگزار شد.

به گفته دوادی، در این دوره از مسابقات رالی بازنشستگان کشوری در استان هرمزگان به ترتیب «سهیلا حاجی زاده» (نفشه خوان:شهناز خوارزمی) به مقام نخست دست یافت. مقام دوم به «نجم عتیقه زاده» (نقشه خوان: ایوب رضایی) و مقام سوم به «خدیجه ارغوان» (نقشه خوان فاطمه خاوری) رسید.