به مناسبت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم؛

بازنشستگان مازندرانی مسافت ۷۰کیلومتری مسابقه رالی را با موفقیت طی کردند

مسابقه رالی خانوادگی گردشگری بازنشستگان کشوری در استان سرسبز و چشم نواز مازندران به مناسبت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی استان مازندران، به مناسبت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم مسابقه رالی اتومبیل رانی خانوادگی بازنشستگان کشوری استان مازندران روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح از محل خانه امید ساری در جوار پل تجن ساری به مقصد مجموعه تاریخی و گردشگری عباس آباد بهشهر برگزار شد.

«امراله امانی» کارشناس مسئول مدیریت صندوق بازنشستگی استان مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره از مسابقات پس از ثبت نام و برگزاری جلسه آموزشی و استقبال پرشور بازنشستگان استان، تعداد ۳۴ نفر از پیشکسوتان به همراه اعضای خانواده در قالب نقشه خوان و راهنما در این مسابقات شرکت کردند.

امانی تصریح کرد: این مسابقات با پوشش خبری صدا و سیمای استان و همکاری عوامل اجرائی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی مازندران انجام شد.

به گفته وی، شرکت کنندگان‌ پس از طی کردن ایستگاه های معین شده از سوی هیأت برگزاری و پیمودن مسافت حدود ۷۰ کیلومتری در مدت زمان یک ساعت و ۴۵ دقیقه با رعایت قوانین مسابقات رالی و راهنمایی رانندگی به خط پایان رسیدند.

امانی همچنین گفت: پس از پایان مسابقه، مراسم اختتامیه در سالن اجتماعات مجموعه زیبای عباس آباد بهشهر با حضور رؤسای کانون های بازنشستگی استان و رئیس هیئت اتومبیل رانی استان برگزار و پس از اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی نسبت به اهدای مدال قهرمانی و هدایا به نفرات برتر اقدام شد.

براساس این گزارش، در این دوره از مسابقات به ترتیب آقای «جعفرقلی خلیلی عباس آبادی» به عنوان مقام اول، آقای «حسین کوه کن مؤخر» به مقام دوم و آقای «محمد صادقی زرندینی» به مقام سوم دست یافتند.