مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از شرکت توسعه پلیمر پادجم مطرح کرد:

لزوم تکمیل زنجیره بالادست برای پایداری تولید در صنعت پتروشیمی/ پیشرفت چشمگیر عملیات اجرایی پروژه ABS Rubber پس از ۱۸ماه توقف

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از شرکت توسعه پلیمر پادجم بر ضرورت تکمیل زنجیره بالادست برای پایداری تولید در صنعت پتروشیمی تاکید کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه پلیمر پادجم، «نعمت الله ترکی» در جریان سفر به منطقه اقتصادی عسلویه ضمن بازدید از شرکت توسعه پلیمر پادجم و روند پیشرفت پروژه ABS/RUBBER که به همراه مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل پتروشیمی جم انجام شد، با طرح این موضوع گفت: از آنجا که سهام دار صندوق بازنشستگی، مجموعه شرکت پتروشیمی جم و پادجم، در واقع بازنشستگان زحمت کش کشور هستند و رسیدن طرح مهم و اقتصادی abs/rubber به مرحله تولید و سودآوری، نقش بسزایی در بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان کشور دارد، ما در صندوق بازنشستگی به عنوان پشتیبان صنعت، برای تحقق و رفع موانع تلاش‌مان را مضاعف می‌کنیم.

ترکی در این بازدید بر لزوم اجرای سریع و به موقع در جهت تکمیل زنجیره بالادست به منظور پایداری تولید در صنعت پتروشیمی کشور براساس زمانبندی فازهای اجرایی، تاکید کرد.

«علیرضا زمانپور» مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری نیز با اشاره به آغاز عملیات اجرایی در واحد‌های مختلف پروژه abs/rubber گفت: این طرح ‌سودآور حدود ۱۴ سال پیش آغاز شده و از ۱۸ ماه پیش متوقف شده بود که با حمایت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، همدلی و تعاملات مدیریتی مجموعه پتروشیمی جم و درایت مدیرعامل توسعه پلیمر پادجم شاهد پیشرفت چشمگیری در چند ماه اخیر در فاز اجرایی آن بودیم.

وی افزود: شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، نقش حمایتی و تسهیل‌گری خود را برای تسریع در امور، به‌خصوص راه‌اندازی اولین خط تولید ABS 5000 به بهترین نحو ممکن ایفا می‌کند.

«نجفی اردکانی» مدیرعامل شرکت توسعه پادجم نیز با قدردانی از دکتر ترکی برای حمایت‌های بی دریغ صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت‌های وابسته گفت: تلاش ما افزایش سودآوری و کمک به بهبود معیشت بازنشستگان است و در این مسیر از همه توان و ظرفیت‌های موجود، استفاده می کنیم.

وی در پایان گزارشی جامع از اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر در توسعه پادجم به حاضرین ارائه کرد.